Investeer in je gezondheid, voel je weer energiek, gelukkig en fit.

Powerwalking: all it takes is a first step …

Darmproblemen, vermoeidheid of wil je inzicht in je vitamines & mineralen status? Misschien is de EMB test iets voor jou!

Orthomoleculair voedingsadvies

Waarvoor kun je bij me terecht?

Het is mijn doel om klanten te helpen naar een zo gezond mogelijk leven. Een gezonde relatie met voeding, beweging, én ontspanning. 

Ik help mijn klanten door middel van coaching, door met ze te gaan powerwalken, door het afnemen van EMB tests en door het schrijven van persoonlijke voedingsadviezen.

Recepten, laat je inspireren!

Op zoek naar snelle, gezonde en lekkere recepten? Neem dan een kijkje bij mijn recepten. Wil je vaker geïnspireerd worden? Volg mij dan op Facebook of Instagram, hier komen wekelijks nieuwe berichten op!  

Wil je met me aan de slag?

Neem dan contact met me op, dan kijken we samen wat ik voor jou kan betekenen:

EMB test

Orthomoleculair voedingsadvies

In mijn praktijk zoek ik naar de oorzaak van bepaalde klachten of problemen en doe ik niet enkel aan symptoombestrijding. Geen crashdiëten en ik maak ook geen gebruik van poeders, shakes of dieetvoeding. Gewoon puur natuur verse voeding is waar ik voor sta!

Ik denk niet aan de korte termijn, maar streef samen met de klant naar een oplossing voor de lange termijn. 

Het kan heel zinvol zijn om te beginnen met een EMB test als uitgangspunt voor het advies. De test geeft je inzicht in eventuele tekorten of stoffen die je minder goed kan verdragen (intoleranties).  

EMB test

Heb jij last van vage klachten, en geen idee waar dit vandaan komt? Heb je last van (chronische) vermoeidheid, slecht slapen, moeilijk afvallen, vergeetachtigheid, concentratieproblemen?

Heb je last van je darmen, opgeblazen gevoel, obstipatie of diarree?  Reageer je heftig op bepaalde voedingsmiddelen?

Of ben je gewoon heel benieuwd naar je vitamine/mineralen status? En wil je een gezondheidscheck laten doen? 

Dan is de EMB test mogelijk iets voor jou! 

 

 

Powerwalking

Het is geen hardlopen, het is geen joggen, het is lopen op stevig tempo, waarbij we uiteindelijk streven naar 6,5 / 7 km per uur. Tussendoor stoppen we een paar keer om spierversterkende oefeningen te doen, denk hierbij aan burpees, squats, lunges, buikspieroefeningen etc. Ik probeer hier in zo veel mogelijk te variëren.

De fijne afwisseling van powerwalken en de spierversterkende oefeningen zorgen ervoor dat je meer vet verbrandt en een strakker figuur krijgt. Het beste resultaat kun je behalen als je minimaal 2 keer per week powerwalkt.

 

Powerwalkingclub Asten